miércoles, 4 de febrero de 2009

El temps passa molt ràpid

Sembla que sigui ahir que al decidir crear aquest blog vaig proposar-me dedicar un parell d’estonetes a la setmana per tal de mantenir-lo actualitzat. Lamentablement i com posa al títol, el temps passa ràpid i tot queda en lo inicial, un propòsit. Potser vull fer masses coses a l’hora, amb la qual cosa arriba un moment que no es pot arribar a tot i alguna es queda “penjada”. Durant aquest temps, he seguit fent les activitat per les quals vaig decidir fer el blog: bicicleta, córrer, caminar…Potser la mes destacable ha estat la mitja de Granollers, on finalment i desprès de molt esforç vaig arribar amb un temps d´1h 38’, molt cansat però també molt content. Ara ja estic pensant en el nou repte: Un brevet de 200 Km pel dia 5 d´Abril, i aprofitant que aquest any vull fer moltes activitats amb bicicleta m’he fet soci de l’esport Ciclista Calderí (ECC), d’aquesta manera faig una mica mes de pinya i m’apunto a algunes de les sortides tant de BTT com de carretera que s’organitzen. Casualment, el dia que vaig apuntar-me vaig tenir la oportunitat de conèixer a la persona que s’encarrega de muntar les sortides de carretera amb el grup B, que a mes li agraden les brevets i ja te tot un currículum, segur que ens trobem en alguna d’aquestes.

No hay comentarios: