martes, 11 de noviembre de 2008

Tot es posar-s´hi

Diumenge dia 9, el despertador sona i mig adormit l’apago pensant en cinc minuts mes que al final es fan mitja hora.
Quan soc conscient del temps transcorregut, per un moment passa pel meu cap que ja estic fora de l’hora que m’havia proposat sortir i que per això ja mes val que no surti, o be que faci una sortida molt menys exigent.
Finalment i mentre esmorzo una mica sense fer gaire soroll per no despertar a la família (aixó seria la excusa definitiva per no sortir), penso que mitja hora de retràs no vol dir res i que puc anar allà on vulgui, a mes quan porti una estona sobre la bici ja no recordaré lo dur que pot resultar aixecar-se i mes ara que fa fred.

Be, doncs aquest diumenge passat em vaig proposar pujar a Collformic i finalment la ruta va ser la següent: Caldes – Granollers – Cardedeu – Llinars – Sta. Mª de Palautordera – Collformic – Seva – Tona – Collsuspina – Moià – Castellterçol – St. Feliu de Codines – Caldes. Un total de 115 Km i de 2.000 mts de desnivell positiu acumulat.
Aquí us adjunto una foto de les vistes que es podien observar des de Collformic i a continuació la altimetria gentilesa de APM, espero que us animeu.


No hay comentarios: